28 Haziran 2026 Pazar
DOLAR 46.66 ₺
EURO 53.15 ₺
STERLIN 62.10 ₺
G.ALTIN 6,130.13 ₺
ATA 41,519.96 ₺
BİLEZİK 5,601.51 ₺
BTC 60,138.80 $
ETH 1,576.20 $
BİST 0.00

    Galatasaray'a bir kötü haber daha!

    Spor
    Yayınlama: 6 Ekim 2025 Pazartesi 17:25 Kaynak: Haber Merkezi

    Galatasaray'a yıldız futbolcusundan kötü bir haber daha geldi. Beşiktaş derbisinde 26. dakikada sakatlanarak oyundan çıkan Wilfried Singo o kritik maçları kaçıracak.

    Galatasaray'a bir kötü haber daha!

    Galatasaray, Süper Lig'in 8. haftasında sahasında Beşiktaş'ı konuk etti. Sarı-kırmızılılar dev derbide ezeli rakibi ile 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmadan mutlu ayrılmayan Galatasaray'a bir kötü haber daha geldi. 

    Davinson Sanchez, karşılaşmada kırmızı kart gören ve cezalı duruma düştü. Singo ise sakatlığı nedeniyle 26. dakikada oyundan çıktı. Sarı-kırmızılı kulüpten daha sonra yapılan açıklamada Singo'nun adalesinde orta düzeyde zorlanma ve kanama tespit edildiği bildirildi. 

    4-5 HAFTA SAHALARDAN UZAK KALACAK

    Türkiye Gazetesi'nde yer alan habere göre Singo'nun 4-5 hafta sahalardan uzak kalması bekleniyor. Fildişi Sahilli futbolcu milli ara dönüşü zorlu maçlarda takımını yalnız bırakacak.

    24 yaşındaki futbolcunun Galatasaray'ın oynayacağı Başakşehir, Bodo/Glimt, Göztepe ve Trabzonspor maçlarında forma giymesi beklenmiyor. Singo'nun Şampiyonlar Ligi'nde kasım ayının ilk haftasında oynanacak Ajax maçına yetiştirilmeye çalışılacağı belirtildi.

    BENZER HABER